BERKORBAN

assalamualaikum semua,yeay kembali rajin untuk bercerita dan menekan keypad ni dengan seberapa lincah yg boleh untk mengupdate ini belog yg sweet.aiyaaa cik belog manyak sweet la:)oke kita mule untuk bercerita.cube org bukak mate besau-2 dan bace akan tajuk diatas.yeay!pandai,beri satu tepukan yg gemuruh*pewiiittt!.
ya BERKORBAN!disebakan kite pun baru menyambut hari raye aidiladhadgn lebih mudah untuk disebut ialah hari raya KORBAN.ya tahun ini didalam sejarah hidup aku,aku menyambutnya berjauhan dari keluarga,aku dan keluarga teramat jauh :(.sayu jugak hati bila dengar takbir berkumandang di dalam tb.selalunya aku dah dok meriuh dekat umah,huahua sana,huahua sini.tapi kali ni,aku terpaksalah menumpang keserononkkan beraya bersam keluarga kak chik:).alhamdulillah aku beruntung sangat dalamkawan yg begitu baik.dari aku berseorangan di kamsis better aku tumpang beraya dengan kak chik.petang raya tu,mak ade call jugak tapi cm sedih je suara,hee sumpah aku macam nak nangis je,tapi aku tahan.aku tau dorg pun sedih,yela pertama kali aku tade,walaupun aku ni sorg anak yg degil dan nakal,tapi aku tau dorg amat-2 sayangkan aku.nggeee.tapela mak ayah,abis paper ni akak terus balik jb.hihihi.
oke jum aku cerita pulak sepanjang aku beraya di perak(kg chik).kak chik ade OPAH,buat aku teringat kat atok ti aku:(sedih..aku rindu die sangat.dulu mase die ade lagi,aku lah cucu yang paling die manje skali.rase cm jeles lak dorg-2 ni yang masih ade nenek.RINDU KAT TOK TI!macam nak jumpe die je,rindu sgt..:(
ape boleh buat,semua itu takdir kan.
dan tadi tengah hari buat pertama kali dalam hidup aku makan BUDU!wahh terbaik dherrr!,memang sodapla lagi-2 makan dengan nasi putih panas dan ikan goreng.peh memang meletup.makin pedas,makin sedap.
my muchux tak makan budu,sebab budu ade bawang!,ngeee tape-2 nanti biar sy makan sorg-2.bucuk tgk je.huhu(*gurau)

bia dengar makcik-2 kak chik ketawa dan berbual teringat kat mak dan makcik-2 aku,dorg kalau dah dapat berjumpe memang riuhlaa rumah dibuatnya..

No comments: