merayau 1 ;)


holahola semua!hee kembali merapu,Hihi.okay gambar kat bawah ni sebenarnya dah lame dah,cume baru sekarang baru free untuk upload kat belog nih,memang best dapat merayap dengan depa2 semua ni,kepala semua sporting gila2.dulukan mase baru je masuk kelas ase semester 1,au tengok dorang semua macam belagak2 tapi aku salah,sekarang kiteorg same2 berada dalam semester 2 dan duduk dalam satu kelas,dan ade setengah yang duduk satu rumah dengan aku.syokkk kan kalau ramai kawan,hihihi.okayla malas nak cerita bebel panjang2,meh tengok gambar.



yang ni korang kenal tak sape?heheheh,ni aku la,berlakon je terkejut bagai,Hihi

ni kak cik yang gatal,Hihihi pun konon2 memabaca,baca buku budak2 boleh lah.

ini masih aku lagi,tengok tajuk buku tu,same dengan name titewwww tau,Hihihi

ini lak dak aten,selamanya harimau malaya,Hihi

dah tak sabar benar cik melati nak amik muet!dedooooooooo

with my roomate for 4sem..

berebut nak bergambar,last2 dua2 masukkk,comel nazzz:)

kenapa mata aku andang lain??ape yg aku pandang ek?

ini lah dunia saya okay=='

gambar tak lawa,tak bermakna kami buruk okay!Hhihi

bersama cik melati dengan hari yg sungguh busy,hee

mek tahhh!hee


sambung ke MERAYAU PART 2:)


No comments: