hampir 6 bulan di PSP

selamat malam semua,fuhh!capek deyh mate,kepala,kaki,badan,otak dan banyak lagi lah dalam minggu ni yang mengila dengan assigment quiz dan test.esok cuti pun aku rase cam tak cuti,berbagai kerja yang perlu di settle kan before kami bercuti DEPAVALI huhu.tulah nak sangat cuti kan,hah habis en azuan bg berlambak-lambak LAB.en azuan pun tak bertimbang rase langsung.hee tapi die adalah salah satu pensyarah aku yang paling sporting,memang sporting gila babeng la wa cakap lu.huhu.oke fullstop cerita pasal en azuan tu.oke aku nak sambung cerita macam mane hidup aku dah beberapa bulan kat sini,jauh dari mak ayah:(
alhamdulillah aku dapat kawan-kawan yang boleh jadi kawan yang baik untuk aku.tapi aku rasekan kawan-kawan di JB lagi2 superb terhebat,mungkin aku dengan kawan-kawan kat sini baru je kenal dan berkawan mungkin lagi 2 tahun setengah lagi sudah mencukupi untuk kami jadi kawan terbaik,tapi sekarang ni pun aku dah ade kawan baik dan rapat
KAK CHIK,AMNI,MELATI,SIHAM
cukup dgn dorg yang pale gila boleh buat aku pecah perut ketawa:D
kepala dorg memang gila-2 lagilagi si melati dgn loghat ganu die yang gila.
KECUALI *siham :)
siham sorang yang bukan pendiam tau tapi cume kurang bercakap.suke aku kawan dengan die.kalau dapat assigment perggghh!tak cm lincah lak die buat.kiteorg dok kecoh2 cari bahan.die dah ciap tinggal nak print je.halamak hai lau dapat group dgn die memang best:)
*sori siham bukan nak ambil kesempatan.ngee
lupa nak perkenalkan siham berasal adi kelantan dan dari sekolah perempuan muhammadi kot,hah gtu la.
die pun agak membawa satu nilai dan gambaran yang positif untuk aku.
*nampak tak punye fokus die terhadap kerja:)

seterusnya aku nak bercerita tentang si kak chik ni,die orang penang.selalu dok habaq kat aku echa kak chik dahaga ayaq lah,ehh3!ape tu ayaq?ayaq2,air la.huhua ade dalam kamus ke ayaq tu.huhu.
merah muka die asyik kena dgn aku cmtu.memang abis lah die cucuk perut aku.huhu.aku dan kak chik gak punye satu kurang kerjaan iaitu menyakat si meq amni.amni ni orang kelantan gak,lau die dok tengah kecek kelantan die,die mesti akan selitkan satu perkataan yang agak kelaka'eteep'.
*contohnya nak buat ngapo teep??
haha aku gn kak chik nak pecah perut ketawa.
*ni la amni 'eteeep'.huhu jgn marah ya amni

dan yang paling superb-2 gilagila jatuh kepada melati dan kak chik
lau depa berdua ni tade mesti arse cm sunyi dan senyap je.melati memang lwak gila la.bila die naik angin.huhu.
dok ape yg die cakap aku geleng2 pale je.
padahal aku tak paham ape yg die cakap*hehe

*haa tu die yang guna tudung color putih tu.tu la die rosmanira amiliati:)


dan yang terakhir KAK CHIK!!
*hah ni die namak camera then die saje je acting.hihi.sori kak chik:P


#hope persahabatan kite sampai bila-2#

No comments: