marilah mood,marilah datang dekat padaku malam ni.aishhhhh!kenapa dengan aku malam ni?apa yang tak kena lagi ni?
tulah lain kali tangan tu gatal dok p bukak lagi,kan sendiri yang tanggung.assigmenat punyelah berlambak sempat lagi nak mengonline bagai.hah kan PADAN MUKA!
hm sori bukan nak salahkan awak mr,hairee tapi tu dah cukup buat saya ni cemburu.cukup tu dah buat hati ni terasa lain.kerana FB tu org yang dah kawin bertahun-2 pun boleh cerai ape nta lagi yang baru-2 berjinak dalam bercinta ni hah.lagi lah..takde niat pun nak halang ataupun nak sekat-2 bagai dengan sape awak nak berkawan cuk.saya tak kesah,sebab awak un tak pernah halang saya berkawan.tapi tula,tataulah nape rase cemburu tu kuat sangat datang.saya tau awak dan die hanya kawan kan?tak lebih dari tu kan?
hmmm-.-
pape pun semua dah oke.saya sayang awak sangat2 ucuk :*
16hujp3_large

No comments: