Ingin

Aku rasa aku dah muak untuk bercrita tentang cinta.muak dan give up.sebab bagi aku cerita pasal benda yg tak pasti ia sangat menyakitkan.tapi malam ni aku macam terajin dan mood menulis dan membebel didalam hati seakan diseru.marilah,marilah,marilah.

Aku sakit oleh cinta sewaktu dulu.
Aku nangis gara-gara ditinggal,dicurangi oleh manusia yg pernah aku sayang sewaktu dulu
Aku bodoh kerana terlalu percayakan dia,sampai die curang belakang aku tapi aku tak nampak.
sangat bodoh,bangang,bangsatnya aku menagih cinta tu daripada orang yg menduakan aku

Maaf.
Ampun.

Entri kalini agak geli gelemankan tekak,hati dan telinga.

Serious talk,aku bukan perempuan yg tak pernah bercinta.Muslimah yg bebetul menjaga kehormatan diri die takkan bercinta.sehingga bertemunya Nikah.mereka sempurna,aku tidak.

Naluri untuk disayangi dan menyayangi kuat.walaupun aku dapat sepenuh kasih sayang Mak ayah dan keluarga dan aku juga menyayangi mereka sepenuh hati tapi aku masih seperti sangat memerlukan manusia bernama lelaki.kadang-kadang kita tak sedar,macam dah menjadi trend atau menjadi kesemestian,remaja mesti bercinta,remaja mesti bercinta,bercinta.

Aku pun bercinta,at first phase semua sweet belaka.kaulah nyawaku,kaulah jodohku,kaulah itu,kaulah ini.semuanya kau.dunia ini bagai kita berdua yg punya.wakakakaka.bangsat so much.

setelah kejadian itu belaku,aku tak lg bercinta.aku manusia yg tak pernah serik.memang aku kata cinta tu bodoh,bangang,menyakitkan semuanya!tapi aku tetap inginkan cinta.

Aku inginkan lelaki yg mampu bawa aku ke Syurga Allah,
Aku inginkan lelaki yg sanggup menyayangi aku hidup,mati,siang,malam dia,
Aku inginkan lelaki yg menjadikan aku wanita bertuah didunia.

Aku ingin



No comments: