aku ke FELDA SELANCAR buat pertama kali

salam,hi!korang nak tau tak selepas brlngsung perkahwinan akak at sini,kiteorg ramai2 satu bus berangkat pula ke felda selancar untuk lgsg nya perkwinan belah lelaki,huhu.sumpah!memang gila2 punye jauh,fuhh!penat gla dduk dalam bus,tpi aku rase best je sbab kje aku snap2!huhu.dah penat snap2,aku titow tu jela yg aku uat.camapi2 at sne satu kejutan berlaku!korg nak tau tak ap die kjutan tu???jeng3!aku kene jd pengapit!laaa sudah,dgn muke poyo je aku tnye dorg2 yg ade.aku ke???dalah aku tade ape2 pngalaman.tapela terima je.sebab aku pun mmg cm ade minat ke arah stu,bb aku nak jd mak andam so,aku kne la collect sberapa pengalaman.

ni pic yg aku smpat pose and snap!
1st time pengipas pengantin di atas pelamin,,,huhu


ketika pengantin makan damai!

okela bubyeee!

No comments: