5 ICT

assalamualaikum,hurm tataula nape ptg2 ni ttbe je teringat at mmbe2 5ict,huh rindu kot tat dorg dah lame tak lepak2 at blek kecik yg diname kan 5ict yg paleng huhahuha!hahateringat at aril,wan,ladong,pipit dan ramai ag,huhu teringat gk at budak pmpuan kls uh.hurm teringat ag mse last mhon restu tu,hurm dorg sume nanges2 minta maap,aku?cam tade perasaan je,tpi da lame2 bru terasa.ny i la geng2 5ict/2010.huhu semua memang degil2!termasuk aku laa...

hah yg ni adelah sedikit kenangan yg semapt kiteorg snap,diakhir2 persekolahan,hurm kiteorg sume ny brangan nak jd miss world nt,tapi tu cume beranganlah.haha.tgk!msing2 pose cm model,lagi2 aku!huhu etr OVER!

sepanjang hari terakhir di sekolah aku pleng suke sbenarnye mse nak mintak maap and restu.walaupun airmata aku tanak kua tpi ntalaa.huhu
byk2 pic yg sempat d SNAP huhu aku pleng suka pic ni!
jeng3!aku ngn azie(my bff)


dan yg pleng aku syg!!!jeng3!ini die my echa!


korg2!walaupun zaman persekolahan untuk kita dah pun abish!aku harap yg persahabatan kita takan pena tamat!pomise ya!!aku syg korg sgt2 dri dalam hatiku yg terdalam!cehhh




No comments: