assalamualaikum semua!holla-2 aku kembali untuk mengupdate belog aku nih yg sekian lama kesepian.kesian belog nih,dulu bukan main disayangi TAPI sekarg tidak lagi.alala siannya,bukan tak sayang lagi,tapi aku dah pun ade sorg insan yg lebih memerlukan untuk aku perhatikan dengan sepenuh jiwa dan raga
*oppps terlebih sudah NGEE
oke miss belog AISHAMENAWARHATI.BLOGSPOT.COM.
aku mintak maap sebab mengabaikan kamu
*soryy sesgt
aku hanya sempat meluangkan mase dgn miss sekejap je,meluangkan mase dgn mengupdate cerita-2 yg pendek.


oke dah dapat aku terajin untuk mengupdate nih,ape lagi jom bebel dan bercerita-cerita
*sape nak dengar sila angkat bantal,HUHU
korg nak cerita ape?cerita lawak?cerita sedih?ke cerita hepi?
hah aku tau da,mesti korg nak dengar cerita hepi dari aku kan?
oke-2 sabar ya,sat ag aku cita memang sekarg ni hidup aku dalam ZONE bahagia/hepi.

tapi sebelum tu ade sape-2 nak tau tk?yg petang td aku kena tegur dgn budak yg satu umur dgn adik aku yg berumur 17TAHUN tentang AURAT,
*aiyooo memang malu gila la wa cpk sama lu,
mcm nak balik jb nak simpan muka nih bawah dapur

"kak,cover sikit rambut tu,kat dpan situ ade lelaki"
*sambil loghat penang
"hah??hah ok-2 sat"
*baru lah nak panik dan bengang

aku terus naik amik tuala buat tutup kepala nih.
ya ALLAH..
______________________________________________________________________

oke tutup cita bout tu!
kita jadikan sbgai pengajaran
^____^
SETERUSNYA
bercerita tentang ucuk sy^^
*jgn jeles tau..
hee hm nak cita ape ek?hm ucuk syg baby tk?uck syg baby tak?ucuk syg baby tk?
lau boleh aku nak tnye bebanyak kali kat die.biar sampai die muak and termuntah.hehe..

SUMPAH
aku tak pernah rase bahagia cmni,betul,swear aku tak tipu.
aku rase bahagia sesgt.ssgt tu ek?susah aku nak explain..
SUSAH SGT!

dalam ramai-2 laki yg aku kenal BUCUK tu jela yg betul-2 syg aku.
aku pun syg sgt-2 kat die.
ape yg kiteorg plan untuk 8TAHUN akan dtg..
hope sgt tercapai^^
walaupun kite jaohkan bucuk,baby takan nakal-2 kat penang nih.
ucuk un jgn nenakal ye kat shah alam tu,dala dak pmpuan shah alam ramai yg comei-2
*jeles sy(hehe)

 
                                                   *a future lawyer with a ordinary girl



ENCIK facebook dah panggil aku la,hehe,cheq p sana dulu ya miss blog^^
KBAI ASSALAMUALAIKUM :*

No comments: