FLU AND FEVER!!
HATE U!
prgi main jauh-2 dari aku,aku taknak dekat-2 dengan korg tapi kenapa korg nak dekat-2 dgn aku?!
huh tak paham betul!
macam dah nak tertanggal hidung aku nih gara-2 kau FLU.
ishh tak boleh jadi nih,besok ade kelas pagi,jangan aku tak boleh bangun sudah:(
mak tolong!!!
dulu masa kat rumah,lau aku demam si adik yg sibuk2 suruh aku makan ubat,best sgt walaupun die kecik lagi tapi die care sgt-2 kat kak long die ni.kadang-2 dalam demam-2 tu aku saje je mengusik die,adik kak long demam ni,amikkan air,amikkan itu,amikkan ini.hihi.senang cterr aku MEMBULI die.tapi budak kecik bukan tau ape ka,die buat je.
tadelah aku pun tade niat nak buli,saje je nak tgk keletah die.
die lah SUPER HERO aku kat umah.

tinggalkan crta kat rumah tu,sebab sekarg aku jauh dari rumah an family:(
sekarg aku diserang flu dan fever.
ape aku leyh buat?aku kena care diri sendiri sorg-2,dah tak tahan sangat aku makan panadol then tidur.
dah takde dah layanan cam kat umah dulu.
*pandai-2 lah nak hidup
oke kawan pun ade tapi dorg nak buatpe kan?
tulah kate org-2,kawan dok huahuahu memang berlambak-2
tapi nak cari kawan yg betul-2 hargai persahabatan die dgn nangis same-2,simpati same-2 memang kurang.
memang boleh dikira lah dgn jari ni!

takpela,mybe sume ade hal masing-2 yg tak dapat di elakkan.

okeaku nak tanye sikit sesiapa yg bace entry kesian aku nih la
*hehe
hm bagi korg kan,mane yg lebih penting,GF/BF?ATAUPUN KAWAN?
mesti korg-2 sume pening kepala nak pikirkan kan?

kalau korg-2 tanye aku pun,aku lum dapat jawab.kalau dapat jawab pun aku mesti jawab DUA-2.

OKELA tu je aku nak membebel harini dengan kepala pening,tekak sakit,selsema.
*jom tidor

assalamualaikum

No comments: