kepulangan ke penang

assalamualaikum dan selamat malam sume!hah,malam2 gini baru ade mood nak update belog aku ni pepanjang yg mungkin.sepanjang perjalanan pulang aku ke penang untuk meneruskan pejuangan
*cewaaahhh!
sudah lame aku di penang,dapatlah juga aku balik ke jb selama seminggu,memang terlalu sekejap,memang cm tak rase ape.tapi ape boleh buat,,
3HB malam pun aku siap2 lah dengan segala beg baju dan makanan untuk pulang ke penang,1st time naik bus sesorg dher!takot tu adelah tapi lagak berani je:)
oke aku naik bus maju,memang paling maju la,ngee service pun baik,sampai pun tadelah lambat sgt.tepat2 subuh aku sampai penang.alhmdullilah selamat:)
sampai je kat bustand si qila pun ade,kiteorg tggu bus untuk balik ke poli,ya allah...aku ngtkan mase nak balik  je ramai org!ni balik pun ramai,gila..dalam bus uh dah cam sardin,gila lah sardin selagi ade ruang selagi tula si pakcik driver uh nak angkut!funtion gak an,dei nak sampai bobos lantai bus uh gak nyer
*siott
oke!cantek bus pun benti tepi jalan luar poli,lagi lag memang best aku nak memikul beg,beg sandang lagi,2 beg dikanan dan kiri bahu dgn minnie aku lg..peh memang sepanjang jalan nak ke hostel nta bape kali aku benti.
sumpah doe memang cm nak patah bahu aku,smpai sekarg ni rase lagi sengalnya...

sampai2 bilik je,ape lagi aku bukak beg kemas semua nya.jgn leceh...
siap au kemas,ape lagi col laa my baby si zura uh,perut pun dah lapar ape lagi MCD knonn.ngee.pergilah si 3 dara ni ke pacific..jalan punye jalan si zura ratu HP ni nak beli lagi hp nak buat koleksi bebanyak!
------------->
COMEL KN3???hee..

oke dah pas beli2 tggu kenderaan nak balik poli,,
lihat muka kami




oke CHAW!

No comments: