semangat tetiba patah ;(

Assalamualaikum semua,sungguh!aku tidak tipu,tak bohong dan seangkatan dengannya kenapa ya hati aku rase tak kuat je nak tempuh semester 3 nih hah.okay memanglah subjek untuk semester ni lagi menggila dari semester lepas,dan aku hanya cukup makan je dengan result semester lepas,lepas jugak 3.00,and aku bersyukur,untuk semester ni aku try lebih baik.masalah aku ni kan,bukan teruk sangat,tapi boleh dikatakan teruk jugak bila kepala otak aku mula serabut,stress tak dapat kejar ape yg lecturer ajar dan kawan2 aku yang sungguh2 pandai semua dapat,hah!tu yang aku tak boleh tu,kenapa dorang boleh dapat?kenapa aku tak boleh dapat?ini tidak adil,tidak adil bagiku..ouhh*tetiba lirik lagu Yuna masuk,haha*.aku sendiri taktau,kenapa since aku lepas spm pastu aku mauk Politeknik je bukan Universiti tapi aku telah bertukat menjadi manusia yg jealous dengan orang yang Pandai-pandai,orang yg Bijak-bijak,alangkah bestnya kalau aku dapat Otak macam mereka semua,hmmm :)

*Manusia diatas ialah manusia yang sedang mencuba untuk menjadi manusia yang pandai macam korang semua yg pandai-pandai :)

No comments: