Asam Garam

Hai,Assalamualaikum dan salam sejahtera bertemu kita kembali dirancang yang diminati ramai waaahhhhhhh *bajek pengacara terkenal la konon*,haha.okay-okay,ehem3,ingat lagi tak aku siapa?ingat tak?okay aku mengaku yg aku ni seorang blogger yg HAPRAK! kan?so what?hehe tapi takpe dah beruntung aku mengaku.kalaulah si belog baru aku yg simple ni ade kaki,dah lama die terajang aku dan berkata "Eh kau,dah tak reti-reti ke nak update berok kau ni?eh opppps!sorry bukan berok tapi belog,hah tak reti-reti ke kau nak update belog cantik ni?*cantik ke?.okay peace2,aku nak mintak maaf,selama dua bulan ni aku tak sempat nak menghadap belog ni,disebabkan aku telah mengikuti kursus masak2,kemas2 rumah,bestkan?haha.cuti semester kali ni,aku dah memang serupa macam bibik korang tahu tak??!daripada aku sesengal yg tak pandai masak tapi sekarang aku dah pandai masak,hah,dulu aku tak lipat baju sekarang aku lipat baju.kau tengokkkkkk bukan main rajin lagi aku haha*masuk bakul angkat sendiri*,okay cukup sudah.

Tapi sekarang aku sedih :(,aku dah kar Penang,aku rindu Emak,Ayah,adik-adik.pagi tadi aku sampai Penang yg tak berapa nak dicintai ni,yang lebih menyedihkan lagi,aku DEMAM!!dah serupa ape dah ni asyik bersin2 je,housemate aku pun samapai dah nak naik torek telinga dengar,huhu sorry kawan2 aku ngee..

just smile and enjoy girls!

P/S segala bebelan aku memang takde kena mengena dengan tajuk tapi aku nak bagitau aku sebagai pelajar,anak,manusia atas muka bumi ini,jalani hidup dengan pelbagai asam garam,sedih happy,marah suka.so suka tak suka,aku dan kita kena tempuh jugakkan?

No comments: