Si baju hitam Merah ♥ !

Hye,hari ni hari yg ketiga umat Islam berpuasa kan?Cmne puasa korang?okay tak?ade yg ponteng?ehh takmau lah ponteng-2,lagi-2 kaum Adam tuh hah,kena bersyukur tau hangpa dapat berpuasa cukup sebulan tanpe ade cuti dan tanpa diber cuti,walaupun kaum Hawa diberi cuti tapi ade sesetengah mereka sedih tak dapat berpuasa,masyaAllah ;').okaylah sebagai student,walaupun berpuasa aku dan kawan-2 seperjuangan masih lagi bersemangat,kami tak guna okay kata lemah disebabkan puasa.hee :D.

dengan kelas yg begitu Pack untuk semester ini,kami hanya mampu tersenyum hambar menerimanya,haha,ape nak buat kan?dah nasib badan begitu,haha.okay untuk harini,hari isnin kelas aku agak Pack jugak la.lebih memenatkan bila satu sbjek buat 4jam satu hari,hah kau hado???takdo kan??nasib baik puan Bahiah best,tak garang=='.

okay lari dari tajuk pulak,padahal nak tunjuk gambar ni je hah,terlebih sudah,huhu.


siti nazurah tuhh terselit lak,lepas tuh nak tembak-2 kite kan?haha
aku selalu buat muka mintak kaki tangan,so sape tak suka boleh blahh!haha
kami memiliki gaya yg tersendiri bila di depan camera,yg penting comel! XD
auwwww!sweet tak kami?mesti raai yg jealous,huhu
dan nilah yg aku nak ckp 5 budak baju Hitam merah:)

says Peace!!huhu

bye-2,perut aku dah berkeroncong la,lagi dua jam nak buka!,hee selamat berbuka semua :*

No comments: