Terakhir untuk semester 2 :'(

Assalamualaikum semua,dan lame sungguh rasenya aku tak jengah2,intai2 dan solek2 belog kesayangan aku ni.yela hee maklumlah aku sekarang ni aku nak gunakan segala masa yang ade untuk merehatkan minda,badan dan segalanya,ngee,takmau buat pape langsung!hee*banyak cantik kau,kau ingat kau tuan puteri?hee.okay2 relax,walaupun bercuti aku masih tak bercuti tau,ngee masa cuti ni aku gunakan untuk belajar jugak tau,tapi aku sendiri macam tak percaya yang aku nak dan HARUS belajar ilmu ni,ngee ilmu memasak.choiiiiii!aku dah boleh masak tau,jangan tak percaya tau,aku dah boleh masak ikan masak sambal,ngee.dan ayam masak kicap.tapi tu pun ade bimbingan dari mak,kalau takde mak aku taktau lah ape jadi dengan ayam masak kicap aku.tapi yang penting sedap okay!cume yang kurang kuah aku terlebih banyak pulak,ngee.okay takpela*sedapkan hati.barubaru belajarkan biasalah.hihihi

bila dah dapat duduk bersantai,berehat rehat kat rumah teringat pulak dekat Penang,housemate semua dan terutamanya roomate aku yang tengah duduk bercuti kat kelantan tu haaaahh!rindu pulokk kat kau mek oiii,,nak skype pun nta bila nta busy memanjang,,hee,kau online,aku offlineaku online,kau pulok offline.ngee
hah ni amik kau gambar terakhir kite berdua,hihi,terakhir untuk semester 2 okay,bukan terakhir untuk selamanya tau.muahhhxx sikit :*






No comments: