Al-Fatihah:(

korang kenal tak ni sape?

assalamualaikum,selamat petang semua.okay hari ni sungguh penat walaupun penat tapi hatiku berbunga gembira kerana segala pengajian aku untuk semester ni dah clean semua  :D.inilah mase untuk aku relax2,santai di tepi pntai,haha,balik je rumah tadi terus makan2 sepuas perut.mane taknya punya kebulur tahap orang tak makan setahun,*okay tipuuuu,boooooo:P.dah siap makan2 dengan rakusnya,sampai tulang pun hancur huhu*autaa semata2 sekaki2,ngee.aku menyejukkan pulak hati dan badan ni dengan air wuduk,ngee dah masuk waktu asar okay!bangkit2 solat!dah settle doa semua.terpandang si comel ni,ape lagi dengan hati yang girang*macam bebudak dapat gulagula.terus menerkam dan bukak2,cucuk si berukband ni ke dalam port dia.hah TARAAAARRRRR!celcom connection,alangkah indahnya,dan aku plan malam ni online je sampai tak ingatkan dunia,*Ya Allah;(

        mata melilau,jari bergetar indah sungguh pantas kau si jari runcing menaip,yela menaip benda merapu memanglah lincah je kan?dulu bila nak buat assignment punyalah kau lembab,hee*jangan salahkan jari,salahkan tuan dia!! "ehhh pehal aku pulak???ngee okay terasa. benda pertama yang aku taipkan diatas si papan kekunci mangga ni bermula dengan huruf 'F',hahhhh korang mesti tau kan,bohong deyh sape yg taktau tu!tengok2 notification,kot2 kalau ade peminat aku yang dok like status aku,haha biasala orang hotttsetufff ni,haha*perasan nak matilah kau! .okay lepastu,aku tengoktengoklah kat news feed,kot2 ade berita tergempar yang aku taktau,hee.tuptuptup!betul ade.tapi ni bukan berita yang kita boleh sesuka dok tergelak berguling guling,tapi ni berita tentang KEMATIAN!ya!kematian yang kite semua akan lalui harini,esok atau lusa dan ianya PASTI!tu janji Tuhan kita.dan berita ini megisahkan kematian pelakon,pelawak tanah air kita iaitu yang lebih dikenali dengan Allahyarham Bob kuman.






Al-Fatihah

No comments: