Blogger cantik dihati ;)

assalamualaikum mohammad hairee dan semua yang sudi bace segala bebelan aku kat blog cikai ni,yela blog aku taklah hooooottttt macam belog korang2!ngee*ayat sedihlah konon,puihhh:P,sebenarnya aku jeles jugak tau belog orang2 yang hotttt,cmne ek aku nak hottt kan belog aku biar same mcm belog dorang???ade yang berpendapat,muka mesti main peranan penting,muka MUUSSTI cantik,comel,cute miut,manis dan sbgainya,kalau tak lawaa,aishhhh jgn haraplah ekau nak jadi hottt,huuhhu btol tak?btolkan?takde sape pun nak bace belog korang,jangan kate nak bace,buka pun takmau,dok pikir dua tiga kali,ish3!macam belog akulaah,start berblogging tahun lepas,tapi follower dok keciput mcm gitu jugak,hihhii.takpelah,aku buat belog pun bukan nak famous,nak orang kenal,cume nak ade tempat yang boleh aku membebel,yela tak semua kawan kite nak dengar ape yg kite dok merapu,nak luahkan perasaan ke ape2 kan,so blog ni lah tempat yang sesuai untuk bebel.selain membebel,perkerjaan rasmi aku yg berkaitan dgn belog ialah jengjengjeng!hah kerja aku ialah dok STALKER belog orang,hihihi,sape2 yang hott tu memang jadilah bahan aku dok intai2.antaranya ialah:


hah ni imah,aku start stalker die bpe bulan yg lepas,ternampak gambar die dalam google,pastu terus usha belog die.lebih menggembirakan aku penah terserampak dengan die kat dlm bus,masetu kiteorang nak pergi tempat yang sama Jusco Seberang Perai.

ni pula,sara joe si gigi besi,sumah aku yg pereampuan pun ckp die lawa,apa lagi lelaki kan?start usha blog die,lepas bape lame aku usha belog imah,tu pun sebab terjumpe link belog die kat dlm belog imah,die comel sgt muka die ade jugaklah iras2 dengan di pelakon Diana Amir kan3?cube tengok bebetul,ngee


hah ni pulak Fatin Liyana.sape yg tak kenal tu,aku taktau nak kate ape lah,sedihh lah hidup.die sorang blogger yg sungguh dan teramat amat hott and spicy,wow!korang tak caye?hek lehhh korang boleh tgk sendiri lah,die sangat2 dan
sumpah tak tipu die memang sangat cantik.MashaAllah <3.



No comments: