2PM woahhhhh!

assalamualakum semua,okay malam ni mata sungguh segar.aku sendiri taktau kenapa,tak ngantk langsung selalunya waktu cmni aku dah terbang ke alam mimpi dah,hee rugi kalau tidur lambat2 waktu cuti,waktu takde kelas.tapi malam ni lain pulak.sampai aku bosan taktau nak buatpe.hee tai kan korang nak tau tak?sekarang ni aku dah mula berjinak jinak dengan muzik kpop,hee walaupun before ni ade lah aku mengutuk kawan2 aku yang  menjdi peminat kpop yg tegar,ishh tak ape2 nta,dengar lagu yang kite tak paham.Hihihi.tapi aku lak yang terkena.bila aku dengar2 balik muzik dorang memang best,not bad la nak bandingkan dengan lagu melayu sekarang ni.sekejap2!bukan aku tak support industri muzik malaysia k!aku support cume sekarang ni aku tengok artis kite,komposer2 kite mcm dah kehabisan idea nak tulis lagu,tu yg keluar lagu yg nta ape2 punye lirik,aku nyanyi berpuluh kali tak paham2 maksudnya.HIHI.oka nampak tak aku boleh jadi juri pertandingan karaoke tepi pantai tak pun karaoke kat rumah pengantin.Hihihi.

No comments: