bye bye NETWORK:))

assalamualaikum semua,okay malam ni terasa nak mengupdate belog pulak walaupun esok ade paper lagi.tapi takpe,aku nak amik mase sikit je sesaat dua je nak mengupdate belog ni.sekarang jam menunjukkan 11.31 minit malam,awal lagi kan?macam kate orang2 muda,malam masih muda lagi.tapi mengapakah,kenapakah mata aku dah seperti mengantuk.adussshhhh!dengan cuaca Penang yg begitu panas,membuatkan aku seperti mau tidur dalam toilet je kan.sungguh!tak tipu muka aku dah macam orang afrika dah.


mati balik semua orang dah tak kenal aku:( tapi Family aku takkan lupekan aku kot,hee rindu  mak,ayah,nana,iti dan addin.lebih2 rindu mak dan ayah.hee.mentang2lah baru masukkan duit,hee tersenyum2 aku mendengarnya,tapi sebenarnya aku takmau minta pun,malas nak susahkan dorang,tapi dah dorang nak masukkan,aku nak buat cmane.hanya mampu mengucapkan 'terima kasih'je.

okay tadi selesai menjwab,sekaligus melepaskan NETWORK FUNDAMENTAL untuk berpisah selamanya,(harap2lah tu pun kalau tak repeat).lega sangat aku dah keluarkan segala ilmu network yg dah dok tepu berkurun lamanya dalam otak ni.hee bajet2.

so yang bakal menyusul adalah

NETWORK dalam kenangan:))(abaikan kesalahan tarikh diatas)

bila dah selesai je semua paper,huh!aku nak tidur puas2,nak online puas2:)) nak back up balik ape yang aku tinggal selama ni.hee