seminggu lagi.Ya Allah;(

assalamualaikum semua,okay tetibe terajin pulok nak update belog ni.hari ni hari ape beb?hari ahad.what???!!ahad?aiyooo next week dah start paper aku untuk final exam ni.okay subjek ape ya pertama sekali yang aku tempuhi nanti.hm adakah discrete math?hm tak..adakah programming fundamentals?oucchhh tidakkkkk:/adakah operating system?tidak tidak tidak!!okay isnin depan pada 23/4.2012 aku akan menghadap soalan NETWORK!omg network okay,subjek yg buat kepala aku botak nak ingat segala IP address bagaai,nak ingat tramission media,nak ingat ape fungsi router,nak ingat segala number port.okay POP3 tu ape?IMAP4 tu ape.hah ameeekkkkk kau!okay yg aku tau POP3 biasanya digunakan dalam pc lab,sebab ape yg kite download takan save kat pc,so lepas kite tutup pc tu automatik hilang.

cmnilah POP3 punye kerja,ngee

kalau IMAP4 pulak,macam pc@lappy kite,bila kite download ape2 die akan save kat dalam pc kite.so user yg akan delete sendiri.haha tu je yang aku boleh potpetpotpet,hee tu pun sebab tu he yang aku tahu.tapi yg menyedihkan takan lah final nanti dorang nak kelaurkan soalan tu!ahhhhh!!pening3,hee pening je lebih study pun habukkk je yang melekat kat mate.atooiii!

okay aku selalu guna natang ni je nak bace segala note network,tapi bayangkan lah nak menghadap skrin ni untuk bebrapa jam.tidakkkkkk:(

No comments: