terasa nak berBRACES

assalamualaikum ya habibi ya maulana cabut gigi pakai spna,ngee okay tula dulu2 punya lagu mase kecik2 kelakar pulak bila nak nyanyi lagi cmtu.okay cabut gigi pkai spna okay dah boleh bayangkan dah betapa sakit dan menderita kan,kalau aku la kena cabut gigi pakai spana gitu mahu nya meraung separuh nak mati.hee.
okay berbalik tajuk entri aku nuuuhhhh hah kat atas,sebenarnya aku terasa teringin pulak nak pakai braces.kejap3,sebelum korang mengutuk aku pape biar aku jelaskan,aku nak pakai braces bukan nak bajekkk hotstuff dengan ade besi kat gigi,bukan nak melawa,bukan nak tiru sara joe,walaupun hakikatnya die memang pakai.*okay abaikan....berbalik semula,memang dah lama aku teringin nak pakai dengan memandangkan gigi aku yang sedikit terabur.pembetulan bukan sikit,tapi bahagian atas ni memang spoil!hee.tula dulu makan gula gula banyak sangat.hee okay sungguh menyesal.

tadi duduk2lah bercerita dengan kawan2 yg aku nak pakai braces,okay ade lah kawan aku ni yang puji gigi aku tapi taktau lah puji sungguh ke saje2 nak mengDOG aku kan.Hehehe,die kate gigi aku comel,ouchhh choi comel,terima kasih(credit to Alin)Hihi.




aku nak gigi cmni!(nak3!)

FOKUS PADA GIGI DIE OKAY!kedudukannya sedikit serupa dengan gigi aku(*warna tak okayy malu)


aku tetap nak pakai braces ni untuk menambahkan lagi keyakinan diri.hehe.tapi ade orang cakap mahal,ade orang ckp sakit,ade orang cakap tak lawa.Hhiiii tapi kalau ayah aku yg cakap,tak payah buat,membazir duit,gigi dah ade okay lah daripada takde gigi kan??hee memang lah tapi kami ni jiwa remaja mahukan kecantikkan jugak.ngee.banyaklah aku punye kecantikkan.ngee.okay kalau dari harga rasenya aku dah dapat tempat nak buat yg murah sikit sesuai untuk student.tapi nuuhhh jauh kat utara kedah.memandangkan aku kat penang,same2 utara so senang kalau aku nak buat temu janji gitu dgn doktor gigi tu.takan aku nak pergi klinik gigi kat pasir gudang tu?woww!klinik kat kedah tu dorang ade pakej,aku pun taktaulah pakejnya mcmne budak kelas aku yg cakap sebab die pun pakai jugak.so tengokla cmne nanti.kalau nak ke klinik kerajaan walaupun kat penang ni memang taklah,sampai ke tua gigi aku masih begitu,hee.so insyaAllah kalau diizin Tuhan tercpailah impian aku.amiin

No comments: