Minggu terakhir

hye,hola selamat malam:))apakah anda2 semua baik2 sahaja?ngeee poyo.okay sambil tergolek2,jari jemari aku laju menari-nari atas keyboard ni,tuptaptuptap berbunyi menandakan begitu pantas aku menaip,Hihihi.dengan broadband aku yg begitu pantas,celcom memang terbaik.dengan tidak sengaja mata aku terpandang ke dinding dan di dinding tu tertampal sehelai kertas yang bertajuk "aku lah si jadual exam".puihhhh!tersedak aku,Heheh gila ape next week dah setart paper.gila tak gila sista,kau yg duduk berangan minah jenin kat tilam tu pehal?hhehee.

Ya Allah takutnya,nak jawab ape eyh isnin ny,dala network tu.raje punye susah untuk ubjek semester aku kali ni.elehhhhh porahhhh!sebenarnya tadelah susah sgt,kau je mengade ngade malas nak mati:P hameeekkkk kau!.
nampk tak buku kat tgn aku tu,Hihihi.sebagai bukti aku belajar,haha


sempat jadi kanak2 riang:))buat tebal je muka kan..

muka konon2:P

No comments: