Lelaki akan berubah??

Assalamualaikum semua dan salam maghrib.lepaslepas solat je,selesai doa.aku meluluh laju ke arah sebiji barang yang mempunyai skrin dan keyboard dan ber touch pad.okay,sekarang ni aku kat rumah macik razana a.k.a kak cik yang perasan agak comel tu hah.*sorry makcik bedah atas pengakuan saya yang kurang menyenangkan hati kamu,Hihihi.petang tadi setelah selesai aku dan makcik bedah masak memasak ayam goreng,*cehhh goreng ayam je pun,kacang goreng je nak buatkan??.sambil tunggu isi ayam tu kecut dan tulang tu agak kering kehitaman,ngee.kami semua pun duduklah santai2 di hadapan tv,kami pun menonton tv dengan begitu khusyuk,sampai lalat duduk singgah sebentar pun tak sedar!hihihi.

wowww!ada cerita best.'DILEMA WANITA',korang pernah tengok tak?tak pernah tengok ya?kesian,ngee sebagai seorang wanita yang mempunyai hati yang bersih,dan lembut ngee aku rasa aku patut jugak tengok kott.yela,dalam cerita tu banyak mesejmesej yang dorang nak sampaikan.umur aku pun nak 19tahun,tahun depan 20tahun,tahun depan lagi 21tahun,tahun depan lagi 22tahun lagi dan seterusnya.tak esok,lusa,tak lusa,tahun depan,tak tahun depan tahun lagi satu,dan seterusnya..

akhir cerita tadi,Dato' dr Fadzilah Kamsah ada kata tau,lelaki takan sama sebelum dan selepas berkahwin.so ape cerr gurlzzz??
.




Harap Mohammad hairee awak tak berubah :(

No comments: