Pagi yang Dingin ♥

Selamat Pagi SemuaDengarkanlah nadaSuara dan iramaYang menyakitkan telingaEmbun pagi yang lembutMenyentuh pipi yang gebu



Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Saat 7 pagi
Akan ku tersedar
Mungkin kerana kau
Aku dapat merasa

Embun pagi yang lembut
Menyentuh pipi yang gebu
Waktu pagi diriku
Hingga pagiku sambut

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati
*cewahhh nyanyi sakan nohhh aku.ngee XD

Assalamualaikum semua dan selamat pagi.Pagi yang sungguh indah,sejuk dan permandangan yang sungguh cantik.cewahhhh macam di Bukit Hijau pulak daaa.pagi ni aku masih dirumah kak cik,belum balik lagi,belum mandi lagi tapi dah sarapan okay.bangun awal okay aku pagi tadi,walaupun mata menyeru untuk tidur kembali semula,tapi aku tetap takmau,yela tuan rumah dah bangun aku yang tetamu ni tak bangun bangun,ape cter??hihi*kau hingat kau permaisuri agong ke?hihihi.

pagi tadi lewat lagi bangun subuh,yela biasanya ada kelas tu yang awal bangun,ni dah setkan kat otak esok dah takde kelas,tu yang bangun lambat,hihihhi,pagi tadi dengan hujannya memanglah mata ni liat nak bukak,nasib baik mak kak cik dok gerak die bangun,Hehehe aku pun terjaga,pantas aku bergerak ke tandas,ouchhhhh!sejuknya air,sejuk tak sejuklah cepat amik air sembhyang pastu solat,hee pastu boleh sambung tidur kan,memang terbaikkkkkk wa ckp lu!siap je solat,weeeeee terus lompat ke katil,sejukkk pulakkk,ahhh tidur jela selimut tak bawak.tapi kan aku beruntung dapat kawan yang sangatsangat baik hati,kak cik amikkan selimut then selimutkan badan aku dan Amni.sweet kan?silalah jeles,Ngeee tenkiu kak cik,luv u so mucccchhhh muahxxx sikit :*.terima kasih sebab sudi angkot kiteorang datang rumah kakcik,ayam goreng yang agak coklat dan ranggup tu sedap.mak kak cik masak sweetsour tadi pun sedap,sedap sehingga menjilat jari dan pinggan.nasib baik segan tadi.Hihhi.pape pun terima kasih bebanyak okay budak bajett comel.Huhhu.bye take care ♥






No comments: