bakal merindui kalian;(

assalamualaikum semua dan selamat malam.malam ni aku rasa tenang sekali mengapakah?kenapakah jadi begitu?gua sendiri pun tak tahu lah dherrrr,*Hikhikhik.mungkinlah disebabkan segala beban dikepala sudah dikeluarkan,sudah habis semua aku lepaskan pergi,dan insyaAllah aku tak mahu mengingatinya kembali walaupun untuk sesaat.*NOKTAH!!!!,hah nampak tak ni,tengah marah ni,Hehehe.apa kegilanya lah kan tuan belog aku ni,dala duduk merapu bukanbukan.okayokaylahh..

tadi tepat je jam 1:16 tengahari,diistiharkan bahawa aku telah bebas daripada semester 2.*yahuuuuuuuuu sambil melompat2 mcm katak!Huhuhu.aku dah keluarkan segala ilmu network,ilmu programming,ilmu OS,ilmu segala ilmulah yang tersimpan di dalam dada ni hah.*bajetbajet pandai je kan?puihhhh:P.selesai je semua,bakal bermulalah percutian kami.wowww bab cuti nilah yang paling aku tak sabar nak lalui,nak balik jaybeeeee,nak jumpe mak ayah,nak jumpe adikadik,nak jumpe hairee:) dua bulan okay cuti,mesti best tapi nanti rindu kat classmate yang degil2,nakal2,comel,dan macam2 keletahlah.Hhihihi.sumpah memang tak kering gusi kalau dilayankan.tapi aku cume kurang rapat dengan budakbudak lelaki.dorang tak macam classmate aku mase form5;(.okayokayla takmau sedih2,ngee so ni ada lorhh gambar untuk dijadikan kenangan waktu semester dua,kot2 nanti cuti boleh tgk2 hilangkan rase rindu yang membara kan3?ngee.

Alin sedang membuat muka yang paling come Hahaha*sori Alin sengaja kutuk!XD

Melati dah kepenatan,si fika hott ni nak peace saje:P

razana yang tak berapa comel tu sajalah nak buat muka comel,eh!amni kau suka ape?huhu




hah ni budak yang betulbetul comel alaf ini*okay nak termuntahhhh!

ratu cantik kelas dns2B*luv u,muahhhh

ini Burhan anak mami kitaaa :D

no comment eeeeee /D

comelnya kami bertiga,okay ni bukan nak perasan okay tapi kenyataan.

bersama penolong kelas yang ganassss*aummmmmmm


Alhamdulillah kite dapat lalui pengajian kite disemester 2 kan?jauh lagi perjalanan kita,kite tinggal 3sem untuk belajar sesama,duduk satu rumah samasama.lepas graduate nanti,mesti dah susah nak jumpe.yela sorang ke kelantan,sorang ke terangganu,sorang ke negori,sorang ke kedah,dan sorang ke Jb,ada yang ke Melaka,Putrajaya,semua jauh gila kan?nanti masingmasing kawin pun belum tentu dapat datang.hah ape cer??

No comments: