hati kosong

assalamualaikum sume,entry aku arini cam lebih ke arah mood:sedih,

huu.aku tatau la nak handle this probs cmne.aku memang dah rase aku tak kuat cam sebelum ni.ape yg aku bce,ape yg aku lihat,ape yg aku tau memang sungguh buatkan aku rase cam nak menangis lagi!ya allah nape this probs selalu jadi kat aku.nape org len boleh hapy dgn relationship yg dorg punye,nape aku tak!aku pkir die dah lupekan ex gf die.tpi aku sejuta kali salah.die masih tggu ex gf die untuk kembali semula.knape aku bodoh sgt mengharapkan kasih dan sayang dari die,sedangkan die hanya anggap aku cume kwn!tak pernah terpikir untuk lebih.sedih aku dengar ape yg die cakapkan semalam.ya allah nape semua org yg aku syg tak pernah cube tahu,dan tak pernah cube untuk menyayangi aku mcmne aku syg dorg.sebelum semalam aku rase kan yg dei dah boleh untuk melupakn ex die,tpi....aku rase aku dah buat keputusan yg baik untuk aku,baik untuk die.biarlah die...tpi aku syg die sgt2,wlaucamne pun aku msti kuat dan pikirkan soal hati aku.sampai bila aku asyik nak pkirkan hati dan perasaan org yg aku syg tpi hati dan perasaan aku terabai,dan dorng same sekali tak hirau kan pun.lantak ko la echa!peduli ape aku!memang berat aku nak end kan persahabatan aku dgn die tp cube korg byngkan lau one day nanti ex gf die balik at die.korg msti dah tau kan sape yg akan kcwe?aku!aku ni..mungkin sebalik ni ade hikmah untuk aku.itulah yg selalu aku harapkan,selalu aku tggu dan menanti seesorg yg boleh keringkan semula airmata yg sering berada di tabir mata ni.mungkin ni semua ujian untuk aku.terima kasih untuk die yg selama ni layan aku dgn baik sbagai sorg kwn,sering amek berat psal aku.terima ksih cgt.echa doakan die dan ex gf die boleh bersama lagi,dan dorg happy dgn relationship dorg.mungkin drg clash aritu pun bcoz dari aku,aku yg mengenyam melayan bf org.lau lah aku dapat jumpe depan2 dgn ex gf die,aku teringin gila nak bebual dgn die,dan mintak maap untuk segala2nya.

salam~

No comments: