jumaat yg best

salam!hye korg!huhu aku pun tatau nak cter ape kan sebenarnya at entry ni.tapi ape yg aku nak kongsi kan adalah segala idea yg mengarut aku dan membe2 yg gila2!huhu.cam biasaela kan sementara tggu dak lelaki blik solat jumaat,aku dgn geng2 aku ape ag!hah!memikirkan ape yg patut kiteorg lakukan untuk mengisi masa yg terlalu lapang tu,huhu.titibe idea gila aku ni dtg mengatakan untuk main solek2!huhu dah cam budak2 kecik lak!huhu whatever yg penting kami sume tak busan kan!ape ag arini aku g sekolah bwk peralatan yg sepatutnya untuk menyolek2 kan muke kami yg cute ni!hee perasaan la pulak,hurm yana pun turut membantu dengan mengeluarkan bakat yg terpendam tu,cehhh!hee.
hurm tayalah aku citer panjang+lebar,jum kite tgk hasilnya:

ni ana kite!bukan main lagi!pewwwiiit!huhu

ni aku,hihi cam ape2 nta aku buat kat muka aku ni.

ni la yana yg jadi pembantu aku!haha

ni lah cik zana kite!gincu die comot tu yg tutup mulut!huhu


oke dadaa~










No comments: