korang sume best!

Huh penat penat sampai arini seyh!huu mengalahkan uat kenduri kwin padahal uat kendri kcik2 je,kenduri doa selamat je untuk aku.hihi,doa selamat untuk ape dirahsiakan.hihi.aku pun dah janji dgn membe2 skola aku iaitu 5 ict/2010.dorg pun apa ag memang tadehal la untuk datang uma aku.pasal makan!hihi,tadela gurau je.aku tak kesah memang aku masak nak bagi dorg makan,ceh!cam salah ayat je!aku masak?salahlah mak yg masak aku tlg sikit2 je.dan yg bestnyer kali ni aku ade pembantu rasmi hihi.sape ag my bestie la!


aku terbangkan jauh dari bali indonesi.huhu tadelah,awal2 lagi aku dah tempah die,disebabkan die pun dah tak kje kan so mase tu byklah.hihi dari die melepak kat umah tu tatau nak uatpw lbeh bek dtg umah aku ni,leyh gossip2 sampai ke pagi!hee kita enjoy! K ;aa cerita balk bout masak2!aku pun tanak menyusahkan mak masak yg berat so,kiteorg amek kputusan untuk masak mee sup je.boleh lah aku tgk pun dorg berselera now makan mybe memang dah tau datang nak makan so dorg siap2kan lah prut lapar dorg tu.mok lah jadi org first yg tambah.hihi dah paan dah name mok!huuhu.walaupun ramai ag membe kelas yg tak dapat dtg atas masalh2 yg tak dapat dielakkan,tape aku paam. tpi aku still rase fun.walaupun yg datang semalam sume lelaki tapi memng sume best!still cam dulu mase sekolah tak berubah pape pun.potak yg gila2.dah abis2 makan dorg sempat uat puzzle!huhu tak sangke lak bnde cam uh layh tarik perhatian dorg nak uat!pape jela.puzzle yg kcik cam uh pun uat ramai2,sape je ek yg terlibat??hurm wan,pipit,faris tu je yg aku engat.huhuhurm last lau adelah yoko2 cerw bace this aku nak ucapkan trime kasih yg remat bab sudi datang .
abang ezan kite nga uat apela ni,rindu nak men tulis ag la tu.hihi



ni lah idola kiteorg mase at kelas dulu!gud luck din!hope ko berjaye dgn cemerlang dalam hidup


yang ni lak mok!huh tak abish2 dgn perangai slumber tu.haha


ni wan BROO!huhu makin semangat aku tgk die.haha

ni pulak pak ustaz dalam kelas aku dulu,

ni wan,faris,iwan n pipit nga siyez gla uat puzzle tu,atoi!huhu

ni lagi tak abish2!




hope persahabatan kita tak sampai sini je!dan kite akan jd membe susah dan senang!engat tu tau!bye~

No comments: