sedar diri oleh janji

SALAM sume,mood aku mase tulis ni cam oke tak okela..senang cakap lebih tak oke dari oke,hurm nape lagi dgan aku ni?huh aku pun tak tau nak cakap ape lagi.lagi dan lagi soal hati 





dan perasaan aku yg tak pernah stabil.nape ni echa?ko mesti kuat untuk bangkit dari sume ni!mane echa yg kepoh!echa yg ketawa cam org mereng. mane echa tu?soalan ni pun aku sendiri yg keluarkan untuk aku sendiri yg jawab,tapi aku rase aku sendiri cam susah nak jawab.huh entahlah,otak aku ni pun cam nak pecah dibuatnye.sampai2 aku tak boleh nak pikir dgn betul.maksudnya bukan lah aku jadi gila!bukan ye jangan salh anggap,hihi cume aku susah nak buat satu keputusan yg tepat.puas dah kawan2 aku bagi nasihat dan pendapat tapi rasenye cam tade bagi perubahan pape pun kat aku.so sory to all mybestie,espcial sekali azie+echa.


echa dan azie aku sayang korg sangat2!jangan tinggalkan aku.hihi


hope you guys paam maslah aku sekarang.aku tau kog memang sangat memahami aku,lau tak korg takanlah jadi bestie aku kan..hee.lagi bercerita tentang die dan die,camne aku nak lupakan die.lau txt,khaba,gurauan dari die yg aku tggu setiap hari.ko betul2 mengarut cha!betul2 mengarut!come on gurl sedar lah dari mimpi yg die tu dah ade someone yg die syg!sedarlah yg status die dah jd BF org dan org yg die syg tu bukan ko echa!so sory..nape aku masih dan seperti tak paam bahase dan tak reti sedar diri?nape?ya allah tabahkan lah hati aku terime segala ni sebagai ketentuan MU.aku sayang die,tapi nape die syg aku untuk mengisi segala busan dalam hidup die.camgtu ye?nape ek aku selalu kenal dgn org yg selalu buat aku cam gini,cari aku time dorg busan,cari time dorg susah.nape?nape mesti aku ek?dorg tu tak tau ke yg aku ni manusia yg ade hati dan perasaan,same cam dorg.tapi aku rase sume org tau,name je manusia mesti ade persaan,tapi dorg2 tu je yg anggap aku ni tade hati,yela lantak aku lah kan,bukan dorg yg kene,bukan  dorg yg rase.yelah aku ni memang malang kot,memang malang sebab kenal dan dapat kawan dgn manusia cam korg.tapi tape aku tak penah marah,sekali pun nak merungut.tape hari ni hari aku,esok luse pasti hari korg pulak yg tibe.lagi satu,JANJI,nape dgn janji?dengan janji tula yg buat aku tak sedar yg aku ni dibodoh kan hidup2,janji manusia kan memang manis kalah air gula.betul aku cakap janji yg paling aku benci dengar ialah janji lelaki!memang gampang!berjanji cam nak mati sangat.itu,ini aku dah naik meluat,cam aku nak termuntah!korg tayalah nak bazirkan mase dengan janji2 korg tu,lebih baik korg buat satu lagu dari kata2 dalam janji korg tu,lagi bgush then korg jual lagu tu!mesti laku!choii!lagi satu korg janganlah buang mase nak txt2 aku,aku ni bukan nak belagak tapi lebih kurang gitula,aku dah muak lah dengan janji yg nak kawan sampai bila2,yg nak teman aku,yg nak selalu ade untuk aku,shit!cukuplah dengan janji korg tu,benci sungguh aku dengar.pergilah korg dari hidup aku janganlah korg nak buat2 ade kaitan dgn hidup aku.aku dah berhenti berharap dah dari korg2,hope korg happy dengan girlfriend korg,camne pun aku nak ucapkan terime kasih sebab dah buat aku sedar dengan hidup aku,sedar diri aku sape,dan tanz a lot sebab korg2 da berjaye buang airmata aku untuk korg.tahiah untuk korg sume!







tahniah untuk korg!


No comments: