❤fuh!hari ni dah 1.6.2011?❤

hye reader yg ku sayangi❤

hurm huh!dah 1.6.2011?wah laju betul masa berjalan.aku macam malas je.nape ni?yela amikn rase berat hati je nak pergi dari JB ni.hurm yela 5.7.2011 aku akan jadi orang penang sekjap untuk masa 3tahun!cam nak nangis lak bila nanti teringat kat adik-adik aku yg super nakal lagi2 si adin!huh!mesti aku rindu kat die.sama jugak dengan adik-adik aku yg lain.hurm kat mak ayah?wah lagi lah aku rindu+++ tapi nak buat camne kan.


macam taknak pergi je:(
 aku nak berdikari!nanti kat sane aku kene basuh baju(lau dekat rumah memang aku tak sentuhlah!)huhu.hurm macam2 lagi lah yg aku kene buat sendiri.aku paling tak sabar mase bulan puase nanti.selalunye time sahur ayah yg kejutkan aku,nanti kat poli camne?sape nak kejutkan aku?sedih:(aku ni dala memang senang sangat nak bangun.

dalam kesedihan aku excited juga nak pergi,dah siap surf kat tnet.tengok2 poli yg aku bakal g tu camne rupe?ade tak cam tempat jin bertendang?haha.

taraaa!ni la poli aku.huhu.POLITEKNIK je,bual cam dapat U.huhu







ape pun1aku akan pergi jugak ni je peluan aku kan?hurm aku dicide taknak memain lagi.then concentrate on study aku.mak ayah doakan org k.




No comments: