gila di dalam kereta

nak berdekah jugak aku bila tengok gambar2 yg kiteorg sempat snap tadi,haha cam orang kurang waras pulak da.tapi memang bestlah,dah puas ber pose!kiteorg makan ice cream lak dengan cikgu.huhu,huru hara jugaklah sekejap mane tak nyer,terpakse jilat ice cream yg dah nak cair tu cepat.huii!nasib baik tak kene baju.lau tak huru hara lah sampai ke petang kan,





korg tengok!dah cam ape dah aku,haha,nasib baik takde mamat hensem lalu,lau tak pergghhh!



tengok dorng bukan main lagi!siot lah aku takde dalam pic ni,,(sob3)



okelah terakhir,aku happy dengan diaorg walaupun aku baru je lalui musibah.hilang `die`
tata~


2 comments:

Unknown said...

salam...dear...walaupun kita ditimpa musibah...kwn2 tetap no 1 rite...so, jgn lupa yg mereka still ada ngn kita..n be strong dear!!

Nuraishah azzan said...

betol3!sokong awk!