have a new little sayang❤❤

hye korg!

hurm aku pun taktau la story aku this time buat aku happy or sebaliknye.yg penting aku dah kalah awal-awal lagi,sebab ape tau,sebab aku dah tersayang lagi sorng makhluk tuhan yg bernama lelaki.hurm dont know to say:(.tapi swear die dah buat aku jadi gila,seperi dulu aku sayang aziz.hurm.aku pun taktau samada kata hati aku ni betul or tak.kata kawan-kawan aku,"ko ikot kate hati ko cha!sebab kate hati tu selalu betul.hurm yela!sebelum ni pun aku terlebih ikot kate hati,tu yg sampai aku kene bodoh-bodoh pun aku still relax lgi.

aku rase bagai nak gila,aku tau aku pun bukan baik sangat.yela aku sedar aku pun kuat melayan jantan!tapi aku tak suka kalau orang yg aku sayang suka gak layan perempuan lain.hurm gedik!aku benci.tiap kali aku bukak fb and bace komen-komen die dgn perempuan,fuh!menyirap je darah.

tapela,aku redha je.lau die jodoh aku adela,lau tade,tadela.hurm aku pun akan ke penang.so,mudah untuk aku melupakan die kan?huhu.even one day,lau aku lost cntct or ape-ape la dgn die.aku ade satu ni je as a kenangan!




ni awak buatkan,saye simpan and sy syg sgt2

one more thing,saya nak awak tau,saya syg awak and saya try untuk berubah:)

No comments: