Header buatan nana?


Yup!hari ni aku try gune header baru yg dihasilkan oleh adik aku terbaik!(saje puji)huuhu.hurm sebenarnya aku yg mintak die buatkan aku header baru.so,weekend yg lepas die tak sekolah then die buatkan lah.hihi,aku sebenarnya rajin nak buat sendiri tapi penyakit malas aku dah mula menular.haha.so?paham2 jelakan...
Header baru aku ni pun tak banyak beza dengan yg lame.sebabnya warnanye masih same warne pink2 gtu!huhu,aku pun tatau nape pas abish sekolah ni menjadi2 btol minat aku dengan warna pink.huhu,biar jela!





Hah bagi korg oke tak?hurm walau ape pendapat korg bout header aku ni.aku dengan berbesar hati nak cakap,yg aku bangga dengan adik aku(nana)sebabnya die tu berbakat jugaklah dalam bab2 ni.huhu.tapi stil takleh kalahkan aku kot!haha(gurau jela

No comments: