fuhhhh berhabuk gila ini belog=='

assalamualaikum semua:)ya ampun bersarang,berhabuk gila babeng belog ni.terbuktilah si tuan punye belog ni pemalas nak jage.hmm sedihhh,maafkan saya cik belog,tuan mu ini telah melupakan kamu.*ecehhh takpayah nak poyo sgt.haha.tekdela,masuk je sem 2 ni,aku cm tak cukp masa je nak mengupdate blog ni.meskipun banyak cerita yg aku nak share.tapi,sem ni aku terlalu penat dan sibuk.okayyy,alasan penat boleh diterima sebabnya sem ni aku kena sewa rumah,dan nasib baik rumah sewa aku tak jauh dari poli ni,dalam 5-6 minit sampai.huhu.tu pun kalau aku jalan selaju lajunya.huahuahu.tapi aku jalan memang laju,sampai classmate aku ade yg gelarkan aku miss 'gelabah'.haha.jadah die gelabah,aku nak pastikan kerusi dihadapan tu jd milik aku untuk aku duduk dan perhatikan lecturer.ngeee.

pesanan blog:HOIIIIII!!!DAH MAGHRIB NI PERGI SOLAT DULU:/

No comments: