kerisauan melanda

assalamualaikum semua:)sekejap je rase mase ni bergerak,berlari,berpusing,berputar,hmm ber ape lagi ya?heee whatever la ber apa pun yang penting aku rase mase ni terlalu laju bergerak,sekejap je dah hari jumaat.aku rase macam baru je semalam hari isnin.dalam minggu ni,kelas pun tak banyak sangat,padahal penuh tu dalam jadual,tapi lecturer asyik ada hal je,madah ade hal je.fuhhh memang senang la kan kerja.okay dengan subjek yg begitu mencabar.boleh ke aku 'go'?takutnya,dala pointer semester lepas pun lari dari target.taknak lah semester ni pun macam lepas,start dari harini aku dah kena prepare ni,cewahhh mengalahkan budak 4flat.haha.network fundamental?madam saw,madah tak kena je,cerewet gila babun aku tengok,susahlah nak usha markah.hihi.tadi presentation pun,die byk kritik.tapi nasib baik group aku terlepas dari dengar die membebel,kalau tak panas jugak telinga ni.seterusnya,programming fundamental,yg ade fundamental2 ni,sememangnya sungguh 'mentel@mengade-ngade'huhu.programming lagi sakit kepala otak aku,mane tak nya.kena ingat coding,nak kena buat.nak cari output semua,trbaik.memanglah kan budak lelaki yg cepat dapat belajar,dorg punye pikap lebih sikit.hhuu!

jelas muka kerisauan yang tak cannot go=='

No comments: