jangan pandang sebelah mata yawww!

assalamualaikum semua dan selamat pagi.ehemmm pagi lagi ke?padahal aku baru je celikkan mata ni.ish3 ape seyh anak dara macam gini,kalau kat rumah gerenti aku dah kena bebel habis-habisan dengan mak.untuk mengelakkan kena bebel,so aku bangun cepat.hee.sayang mak muahhhh :*.okay hari ahad sudah,esok dah start kelas cm biasa.aduh3 tak puas seyh nak relax2,hahaha madah relax je kau cha.okayyy dan minggu depan aku dah nak balik jb.yeayyy!!
okayy ape kena mengena dengan tajuk entri aku kat atas tu?hee,okay actually tajuk tu aku nak bagi untuk budak2 kelas aku,dan kepada sape2 yg mengenali NURUL FARAH HANY BINTI MADON.hah amik kau,besar kedabak aku tulis.okayy korg tgk dulu gmbar ni
sebelah saya ni bukan bf saya tau=='

hah ni la NURUL FARAH HANY,tu yg kat gambar atas tula dia.comel kan?

tula,aku dah cakap dah comel kan?die je mengade ngade nak cm gitu ******.hee.okay ni lah hasil daripada malam tadi kiteorg(aku dan nazz)bersusah payah untuk mekap dan gaya kan budak si evans ni.bukan senang,yela budak jakun tak penah pakai make up,lepas dah siap2 semua,amik gambar dan post kan facebook.gempak kaa nyah!haha,ramai juga la yg like dan komen.masing2 terkejut babun lah,lagi2 dan kelas aku yg selama ni nampak die yg suka pakai seluar,denagan rambut cm jantan.hihi.*sori evans.heee.so,mulai harini korang jangan judge org dari luaran je.

pasni aiman joe memang tak senang duduk la,haha.

okay gambar ni disebalik tabir:

sesi memakaikan celak@eye liner diatas mata
agak malu dengan gambar ni,pakai tudung nampak lengan,OMG!
muka mak andam nampak beria sangat kan?macam aku nak cepuk2 je.haha
lentikkk seyh bulu mata si evans ni,ahha


No comments: