Rojak ohhh rojak

Assalamualaikum dan hai semua!bertemu kita kembali.dah lame benor aku rase tak menaip dan membebel bebel kat dalam belog kesayangan aku ni.bukan main sibuk lagi dengan masalah negara,kalah Dato' Najib haha.*saje nak menganjing lebih,hehehe.okay la,aku pun sebenarnya tak tahu nak cerita dan membebel ape .tapi jari ni dah lame tak exercise.dah naiknaik muncit dah jari ni duduk saja.ade sapesape tak nak tahu perkembangan diri aku?ngee choiiiii geli lah kau nyahhh promote diri sendiri bagai.eiuwwww,alah relax lah saje je nak merasa jadi glamour sat,bukan lama pun,hahah.

Aduh sungguh boring seyh duduk melepak je kat tilam yg memamg tak empuk,nipis pun nipis.hah beginilah hidup dalam rumah bujang.memang takde kelengkapan langsung.sedih lah hidup,camnilah hidup aku 2tahun lagi kat Penang ni.ape boleh buat belajar punye pasal.chaiyookkkk!setakat ni assignment,quiz,test seua tak banyak lagi.mane tak nya,start kelas sekejap dah ade cuti perayaan lagi.haisssh!camni lah Malaysia,pelbagai bangsa tu yang student asyik dapat cuti je.cuti punye cuti,pastu kena ganti kelas.hah yang nak mengganti tu yang sedikit perasaan kurang rajin menular.biasalah,waktu rehat kena kena pergi kelas.

sekejap je rase aku dah semester 2 tuptuptup dah final exam dan cuti smester lagi.pastu move ke semester 3 pastu latihan industri,pastu semester 5 dan 6 pastu dah habis untuk Diploma.yeay!!boleh kawin dah,hee ayah kate lepas diploma ni aku nak kawin dah boleh kawin dah.tapi mane calon suami aku?alorhhh calon suami aku still belajar lagi.hee takpela,aku nak tunggu dia jugak.hah dah terlanjur bercerita tentang dia,ngee nak bagitau ni,aku sayang dia sangat2.sangat2.dah nak 6bulan hubungan kiteorang.tak terasa pun,rase sekejap gila weyh.walaupun hanya baru 6 bulan,tapi aku sayangkan hubungan ni sangat2.lantak lah kalau ade orang nak cakap yang aku ni jakun ke batak ke ape ke,yela mentang2 korang dah couple bertahun lamenya kan,kami ni kan baru setahun jagung.cube korang tengok muka aku ni

ADA MUKA AKU KISAH=='

yang penting kami HAPPY.peduli orang nak cakap ape.dalam sesebuah hubungan mesti ade kepercayaan dah sefahaman yang tinggi,kalau 2 element tu takde,hmmm tak payahlah nak berharap setinggi langit.memang takan dapat capai pun.Alhamdulillah aku dgn ayie boleh faham dan percaya satu same lain,tipulah kalau hubungan kami baik jeeee,kadang2 ade gak yang buat dingin sat,tapi kteorang fikir guna otak bukan ikutkan hati.hee.

1.8.2012 kiteorang bakal menjejakkan kaki setahun bsame ngee.tak sabarnya rase.happy gila!tapi yg tak happy aku kat Penang dia kat Jb.hm takpela,dia kate cmin lah style student cple.ngee.takpelah,jauh pun jauh la....:)

okay last sekali,aku nak mintak maap kalau dok sepanjang aku merapu ni ade korang buat sakit hati ataupun makan hati ke ape ke.uhuhu,yela mane tak nya,tajuk entri lain ceritanya lain.tapi korang jangan salah anggap,Rojak tu means campur2 so entri aku kali ni aku cmpur2kan jela cerita pasal belajar,cerita pasal hubungan aku.nggeee okay la,petang ni ayie ade lawan Debat.aku memang tak tahu sangat pasal2 debat ni,sebab bukan aliran aku ngee.untuk die bakal lawyer,orang doakan segalanya berjalan lancar mcm yg  ucuk dah rancang dan usaha.gudluck ya,orang yakin ucuk boleh,orang selalu doakan kejayaan ucuk,kejayaan orang dan kejayaan kita.

KBAIIIII-

No comments: