lagu belog baru lah=='

assalamualaikum dan selamat malam semua ❤.hm malam ke ni?rasenya cam dah pagi,tapi mata ni masih aktif lagi memandang skrin  bersama speck.huh,tak padan dengan silau,tapi dok menghadap 24jam.hehh takpelah,memang dah biasa macam gini,memang biasa dok mengonline sampai ke pagi,pastu bangun bukan ade istilah bangun pagi lagi,tapi bangun tengahari terusss.warggggghhh!terbaik punya anak dara ni bangun2 matahari dah terpancak kat atas pale,kalau kat rumah JB ni gerenti aku dah kena bebel dengan mak.akekekehh.bangun pun dah tengahari so dah takdelah istilah breakfast terus je lunch,jimat pun jimat.ahahha.part mandi pun boleh jimat gak,mandi petang terus.hahaha tapi aku lum penah buat la,aku masih mandi 2 kali or 3 kali sehari.tapi ade lah housemate aku yg cmgitu.hehehe.

seperti kebiasaannya,aku kalau dah takde kerja sangat.aku memang ade kerja part time stalker belog orang,hihi.stalk punye stalk aku bukak dan bace lah belog dimana ade sorang akak ni die kawin awal.so mood malam ni kawin awal,hehehe.rase2nya kalau mak aku dengar mak cakap ape ek?aku tahu!mesti mak cakap,aihhhh dah gatal sangat ke?masak pun tak pandai lagi.alaaa mak,masak tu boleh belajar lepas kawin nanti,semua bisa diatur,ngeeee kite makan luar ye ayie,ngeee.*okay2 sory dok gilogilo malam ni.

merapu je kejanya ya?okay2 la,sebenrnya aku nak bagitau yg aku dah tukar lagu belog.tu je,huhu.lagu acha ni dah lame tapi taktahu cmne aku leyh minat lagi lak,mugkin sebab lirik die kot,tajuk pun boleh tahan,SAMPAI MENUTUP MATA.sampai menutup mata aku sayangkan ayie ❤



No comments: