Berbuka puasa bersama classmate DNS3B

Assalamualaikum semua dan selamat malam.sebenarnya malas nak taip,membebel panjang-panjang dalam entri ni,sebabnya nak tunjuk gambau-gambau je,hihi tapi macam tak best pulak kalau langsung takde bebelan dr aku ni kan?.Okay!macam semester 1 dulu,kiteorang memang dah start plan ni iaitu berbuka puasa satu kelas.so,sem 3 ni pun masih plan cmtu jugak.cume yg berbeza ialah tempat,okay dulu berbuka puasa dekat Hotel kau,bukan main nak high class lagi kan?okay dulu tu mase sem 1,so ape yg dirancang tak beranilah nak bangkang,macam lembu tercucuk hidung gitulah,haha,tapi sem ni memang taklah kan..dan ade sebab kenapa kiteorg satu kelas taknak buka puasa kat hotel lagi,dan itu rahsiiiaaaaaaaaaaaaa XD.

Bila dah pakai molek-molek,segak-segak,cantik-cantik*konon-konon la,haha*.takanlah taknak posing depang kamera kan?ishhhh tu tak mungkin terjadi,sebabnya kami semua ni memang gila-gila bila dah jumpe kamera,dah bajekk macam artis pulak kan,huhu.pantang ade orang nak bergambar mesti aku ade terselit,haha.nasib baik tak kena maki kan?haha.okay tema kiteorg malam tu memang nak colourful,yela sekarang punye stailkan warna-warna yg terang,tak cam dulu,tudung hitam,baju putih,kain hitam,kasut hitam.tak bestla kan,malam tu aku pakai simple-simple je pun,tudung kuning,baju coklat,kain hitam,kasut MERAH,hee dan beg hitam tu je.okay jum layan gambau...

gadis manis yg bertudung pink tu Nazz,dan yg lebih manis tu aku*puihhhh!*XD

masih aku dan Nazz,tapi termasuk si Amni dan syafiqah yg bestnya selang-seli colour wohhh :D

masih muka kami*harap jangan jeles,,:P

dan ni aku dengan Amni,die nampak cantik sgt-sgt mcm princess kan?dgn kain kembang-kembang.

gaya yg takan kiteorg lupa ialah gaya minta penampar kasihan dr org,haha

ini sebahagian dr puteri-puteri networker yg cantik <3

mase ni aku sibuk tanye siham dah masuk waktu buka belum?laparrr weyhhhhh

posing depan juadah pulak,amikkkk kau penuh meja..haha

okay ni dengan farah dan Nazz pulak,ni dah lepas mkn tu yg nampak aku sedikit gemuk.kan?

peace!Nazz ala-ala model gitu posingnya,bersama kak syirah dan sape tu ek namenya?lupa.haha yg penting akak-akak intengrasi

ni aku bersama si atin a.k.a eton huhu,sibuk sgt nak bergmbar dgn aku kan?huhu mohhhh la bergambar

trend 2012 natang kangaroo kan?so nak try jugak,haha

yang ni cheq nak habaq sikit,gmbau ni yg pling istimewa sebabnya bukan senang dpt bgambau dgn Siham tau,kau hadooo?

belum sempat nak kenalkan,yg pakai tudung biru tu ika,awat kau tinggi bebenorr ika oiii?

gambar kedua terakhir sebelum keluar dewan ni

okay bye,perut dah kenyang nak balik pulak da..


Bye :)


No comments: