Posto Posto Posto!!

Assalamualaikum semua,selamat malam dan selamat hari raya,tinggal lagi berapa hari lagi kan semua umat Islam akan menyambut Hari raya Aidilfitri,korang shopping?dah siap baju cecantik?dah beli kasut heel 3inci?dah beli tudung liplap liplap?dah beli brooch tudung yang besar kedabak?haha.mestilah sudahkan?semangat weyh nak raya,semua nak baru,semua nak nampak cantik di pagi raya,nanti penuhlah memory card Hp,camera dan sebagainya dok berposing cmtu lah,cmnilah..haha berdekah jugak!tapi takpelah kan kita dah berpuasa sebulan,yg tak cukup tu jangan raya ya!hhuhu aisssshhh mane boleh,kalau emak2 kita tak puasa cukup cmne?takan dorang tak boleh raya?kalau dorang tak boleh raya,sape yg nak masakkan ayam masak merah,rendang,kuah lodeh,sambal kcang,serunding untuk aku??hee semua tu faveret aku.no3!!!aku takan lepaskan peluang untuk belasah semua tu,bukan senang weyhhh,,huhu walaupun nanti2 boleh mintak mak masakkan,tapi bila?dala aku cuti seminggu je,tak adil!asal budak matrik cuti 2minggu?asal budak Uitm cuti awal?asal budak Poly pulak cuti lmbat?ini tidak adil,ini tidak adil bagiku..

hee takpelah yang penting dapat balik raya jugak.tahun ni takde untunglah,tak dapat satu un kad raya,dulu mase sekolah ade jugak junior bagi,kawan adik2 aku la,haha,sekarang ni semua pakat wat kat Fb je,so aku pun sebagai pelajar IT yg yeye,hee aku pun nak try jugak wat,tapi hasilnya tadelah cntik,cukup dengan meej yg nak disampai kan je,okay la,SELAMAT HARI RAYA SEMUA,maaf zahir dan batin.dalam kegembiraan menyambut hari raya,hati sedih lak nak tinggalkan bulan Ramadhan yg mulia.harap2 aku boleh jumpa Ramadhan lagi untk tahun akan dtg,InsyaAllah,amin.


No comments: