Pekena Char Kuey Teow

aummmm chak!!!!

Assalamualaikum semua,tengah buat ape tu?*jadi mak kepohh sat* huhu,saje je nak amik hati korang yang cntik-cantik,comel-comel.tengah kerajinan nak mengupdate belog.bukan ape sebenarnya nak cerita sikit,bukan Ibu mengandung je tau yang mengidam bagai nak makan itu ini,hee sebabnya aku pun begitu.*OPPPPPSS!maaf-maaf aku belum mengandungkan anak lagi okay*.cuma tekak aku ni je yang mengade,mengatal nak makan itu iniyela orang perut besarlah katekan.hihi.so,minggu ni tekak aku teringin nak makan char kuey teow.tetiba je rase terliur tgk char kuey teow.so aku pun cakaplah kat Housemata yang aku teringin nak makan char kuey teow dan dorg pun nak jugakkkk..huhu tapi okay la,maksudnya adelah orang nak teman aku pergi cari itu char kuey teow.huhu..Nazz ckp dekat uptown ade,so kami pun decide nak pergi uptown.memandangkan pakcik-pakcik prebet yang kami naik semua ade hal,so kami pun berjalan menapak ke Uptown.gila punye jauh!tapi sumpah memang best..pergi pukul 9 lebih lepas isyak semua,balik pukul 12 lebih malam.gila punye sesak weyhhhh..berpusu-pusu orang..macam-macam orang,macam-macam lapisan masyarakat,ade yg siap bawa baby yg belum putus tali pusat.hahah*tu tipu je okay*..pokoknya ramai banget sihhh,gue jadi rimas nak berjalan.aku pergi pun semata-mata nak isi perut ni saje,yang housemate aku lebih-lebih bukan main memborong tudung,murah-murahlah katekan.pergi bukan main semangat,balik semua jadi ZOMBIE!!!!hahaha.terus terbongkang.

tanpa edit,muka berminyak boleh buat goreng Ayam weyhhhh :D




SELAMAT MALAM,PERUT KENYANG :)

No comments: