fyka si pengganti Roomate aku.

Assalamualaikum semua,hello ehem ehem ehem,nak cerita ape ye?harini agak boring gila,sebabnya taktau nak watpe.plan tadi nak keluar pergi jalan-2 ,round-2 penang tapi kereta sewa pulak penuh,hampeh betul kan!time kiteorg nak keluarlah ramai yg dah book.so,harini,esok dan lusa memang duduk terperap kat rumah ni jela.hm dah boring-2 kat bilik ni,tibe-2 tergodeh-godeh nak edit header lak,ngee,dengan tunjuk ajar dr mmber aku si fyka ni hoo,dapatlah aku buat header transparent ni,tapi simple-2 ja,tapi taktau nak tukar ke tak,ngee ;)



tararrrrr!nilah headernya yg aku berjaya buat ;)


ni masa kat Pusat Islam,sementara nak tunggu solat Zuhur
ni pun same kat Pusat islam :)
aiyooo!nape muka aku hodoh sgt,ni pulak masa nak tunggu kelas JAVA.

thanks sebab nak teman aku tidur sementara amni balik Kelantan,ngee muahxx sikit :*

No comments: