"Kempen Jejak Blogger , Tambah Follower 2013"

Assalamualaikum semua.macam mane korang harini?sihat?alhamdulillah kalau sihat.dan bagi yang tak berapa nak sihat tu jangan mengeluh sebab sakit yang kite dapat tu adalah menghapusan dosa-dosa kecil kita.semoga tuhan mengampun segala dosa-dosa kita semua.amin,insyaAllah.harini aku join satu kempen para blogger,ni macam segmen-segmen jugaklah.nak dijadikan memang aku tengah dok berblogwalking cari segmen-segmen yang boleh aku join,and guess what?aku dah jumpa.yeayeayyeay! =D



Nak join?ape termenung lagi,kliklah banner ni !
Bismillahirrahmanirrahim.

okay ni pula turn aku untuk men'join'kan diri untuk berkempen.

Blog aku dilahrikan pada sekitar tahun 2012 ketika tu aku aru berumur 17 tahun so takdelah aktif sangat,aktif dengan cerita yang bebukan =).masatu pun aku tengah tunggu result SPM keluar.dek kebosanan aku pun daftarlah blog,Blog aku ber'genre' bebas,ikut suka hati aku jelah nak cerita nak share pasal apa pun.kekadang aku rajin jugak untuk update entry seperti tips-tips that can we shared together.and one more thing that important as a syarat for joined this campaign is my trademark for my blog is "Cerita tak semua manusia mempunyai cerita yang sama dengan aku,so tak payah berbalah dengan aku! ".maybe my trademark is too long and hard to understand,but..do i care?

joined this campaign !





No comments: