Rapuh


Perasaan suatu fitrah manusia yang Allah kirimkan,Allah jadikan,Allah kurniakan dalalm diri manusia.thats why,manusia punyai nilai kasih sayang yang tinggi.tak macam haiwan.tapi haiwan jugak memiliki sifat kasih sayang kepada anak-anaknya.Cuma yang takde perasaan adalah binatang.so korang boleh buat perbezaan sendiri kan antara binatang dan haiwan?okay good.

Walaupun aku paksa dengan sepenuh kudrat tenaga perempuan aku ni untuk tutup pintu hati aku dek akibat terlalu frust dengan manusia yang bernama lelaki tapi aku kalah juga dengan penangan perasaan sayang dan suka terhadap insan lain.yups!aku mengaku,hati aku memang aku dah tutup untuk lelaki.kalau bermesej pun tak semestinya aku bermesej dengan lelaki,aku lebih mesej dengan perempuan.eh perempuan sama perempuan pun boleh mesej-mesej apa.lagi sweet.tapi dosa tu meningkat sikitlah,sebab kami lebih kepada gosip-sodip hot yang hangat.

Hampir sebulan lebih juga kot aku tutupkan hati ni,namun sekarang ni aku tak tahu kenapa ia boleh terbuka kembali.tapi yang menyedihkan hati terbuka untuk salah orang.orang itu sudah berpunya,jika diatidak berpunya pun aku rasakan mustahil dia pandang aku.aku ni hanya perempuan biasa.cantik pun tak,pandai pun tak,berduit pun tak.lelaki mendambakan seorang perempuan yang perfect dimata dan hati mereka.setakat aku?apa yang ada?gaya pun takde,kerja?lagilah belum ada.

So macam mana ni?macam mana aku nak lalui hari-hari mendatang aku.aku selalu berangankan dia.selalu berangan yang dia mesej aku,tanye aku tengah buatpe dan seterusnya selalu mesej.hm.tapi aku rasekan itu semua tersangat mustahil akan jadi.sangat.aku hanya mampu berdoa jela dan kuatkan hati.insyaAllah.

No comments: