Alam persekolahan #1

assalamualaikum Pictures, Images and Photos

hyee korang,aku dah nak mulakan nih cerita2 ketika aku di alam persekolahan.Hhihi.ade orang yg tak sabar tak nak tahu?cehh bajekk cm ade orang yg nak bace la kan.*okayyy abaikan :P .okayy kite mulakan dengan cerita tentang sahabat2 aku,sahabat2 baik aku,sahabat2 rapat aku.bape byk sahabat daaaa.

ketika aku berada di sekolah Rendah,kawan2 aku sgt2 lah terhad.aku akan dan hanya berkawan dgn kawan yg dah aku kenal.so,kalau ade yg aku tak kenal jgn haraplah aku nak tegur masetu.but sekarang aku dah tk cmgitu lagi.okayyy?jgn segan dgn aku.

so,nak dijadikan cerita aku hanya ade nurul yg lebih dikenali nurulnasuha dan yana je.aku mula rapat dgn nurul pun since darjah 3@ 4 lah,tak silap aku lebih kenal awal berkawan dengan yana,sebab masetu aku dan yana duduk dalam satu kelas di sekolah agama.agama beb,pewiittttXD.okayy selepas tu kami bertiga memang rapat.dan tersangat rapat.

bersambung ke Entry seterusnya ;)

No comments: