Kawan dulu,kini dan selamanya.okayy?

    assalamualaikum Pictures, Images and Photos

hyee korang2 semua dok buatpa tuh?boring tak?sape?aku?boring gak doh,boring gila dok terperap kat rumah saje sepanjang cuti nih.kan best kalau ade kawan.hmm okayy maksud aku bukan aku tiada kawan,tapi kawan2 aku sekarang semua busy.ade yg busy dengan study,ade yg busy dgn kerja ade yg busy dgn tutttt.okayyy cukup dgn hanya tuttt.

dalam dokk tengah boring2 aku pun buka lah komputer aku tuh,bukan lappy tau.bukan komputer tu bukan ade hape sgt,cume aku nak cari gambar2 masa dulu.cehhh bukan lah dulu sgt..gambar mase sekolah dulu.walaupun masetu aku dah ade post entry pasal sekolah.tapi sumpah aku merindu kembali zaman persekolahan aku.walaupun dgn hanya gambar2 tu saje yg aku boleh jadikan sebagai pengubat rindu.okayy nape aku begitu touching malam ni.oke abaikan.=='

so,aku akan cerita kan sepanjang waktu persekolahan aku yg sempat aku rakam,means yg sempat aku simpan gambar ketika aku berada di kelas 5ICT aka kelas yg tersangat huru hara.(Y)
so ikuti dalam entry seterusnya okayyyy;')

No comments: