Kenapa sekejap sangat!

assalamualaikum semua,okayy serious aku agak dah lama jugak dah mengupdate ini belog.kenapa?hmm kenapa ya?padahal aku tade buat kerja ape sangat kat rumah pun.ngee>,< okayy maafkan aku wahai belog.tadelah mungkin minggu2 terakhir ni aku mahu meluangkan mase dengan adik2 aku,yela tak lama pun lagi aku akan kembali ke pulau pinang.hmm okayyy sedih,kenapalah cuti yg diberikan terlalu sekejap.boleh tak bagi lelama sikit?hee.takpelah,raya cina nanti aku akan pastikan yg aku dapat balik untuk berjumpa dgn semua org2 yg aku sayang.nggeee.

okayy bebarang pun hampir siap aku packing.opppss!soryyy salah mak aku yg packing kan.mak dok potpetpotpet comell gitu kat aku,kakak nak balik mak yg sibok kemas2,relaxxxx ssja.hihi.dalam hati aku berkata"mak ni dah tak sabar la tu nak suruh aku balik cecepat.Hhhi".dakkk ehhh gurau je.ILOVEUMUM.okayy si adik aku supernakal tu,makin aku nak balik makin lah dia carik pasal,abis tangan  aku dia cakar2.okayy nasib baik dia kecik lagi.kalau takk aishhhhh!hee.nasib baik gak kau comell adik:))siap dia cakap,kak long bila nak balik penang?balik lah cepat2.==' terasa weyhhh hati aku ni,Hhihi.ala takpelah dia kecil lagipun bukan tahu apa.

okayy lah habiskan cerita disini,esokk aku akan bermalam di dalam bus.dan harini malam ni adalah hari terakhir aku berada di rumah untuk tahun 2011.sdihhh tapi tamau nangis,aku kuatttt XD
kembali merindui kalian

No comments: