Alam persekolahan #2

assalamualaikum Pictures, Images and Photos

okayyy hye yallssemua,kembali mengupdate.sambung untuk entry yg lepas,ini kisah aku,nurul dan yana.Hhihi.wahhh macam gempak je.nak diceritakan zaman kanak2 bersekolah rendah tersangatlah bestt.huhu sumpah kalau diberi kesempatan untuk aku kembali ke masa itu,aku nak!disitu lah kite betul2 belajar erti persahabatan,korang nak tahu?mase aku sekolah rendah dulu,kalau harini aku hanya ade duit rm 1.50 kawan aku si nurul ni ade duit lebih.die akan bahagikan sedikit duit die dgn aku.senang crita kesimpulannya duit aku dan die akan jd same nilai.wahhh sweettt gitu.mane ade lagi budak2 zaman sekrang nak SHARE dan berbahagi duit kan?

maaf kerana aku tk dapat ingat semua untuk zaman sekolah rendah aku==' dah lame aku tinggalkan zaman tu.

ketika di darjah 6 kami masih lagi menjadi teman rapat,pergi sekolah naik moto woooo:D gempak tak gempak.Hahaha.nurul lah yg akan jd rider aku.kihkihkih.before balik rumah,kami akan meround berlagak cm budak dewasa gituhhhh. ketika di akhir darjah 6 aku dan nurul dah jadi makin kurang rapat dgn yana.sebab ,masetu tak silap aku,kami ade konflik sedikit.not sure punca nya ape ek,dah tak ingat.

berakhir lah zaman sekolah rendah aku.seterusnya aku akan lalui zaman sekolah menengah.
selamat datang ke Sekolah Menengah Kebangsaan Tanjung Puteri Resort.

okayyy bersambung di entry seterusnya,terima kasihh.

No comments: