Alam persekolahan #3

assalamualaikum Pictures, Images and Photos

hyee semua,okayy sambung lagi.ketika aku mula menjejakkan kaki di sekolah menengah baru aku tuh,aku dapat rasakan bermacam macam rase.yela,masetu aku masuk sebagai junior yg tersangat muda,dan mudah untuk dibuli,okayy terus terang aku cakap.moral pelajar sekolah aku ketika tu agak buruk dengan bermcam macam isu.sumpahhh muka senior memang buat aku takut,bagai pirates semua.Hhaha.

masa form 1 aku berkawan rapat dengan nurul dan yg bestnya aku dgn die dapat same kelas.YeahhhhhxD suka sakan naaa.memeyhlahhh.dalah satu kelas,dapat lagi aku dok sebelah die.yang kurang bessstnya,aku tak dapat satu kelas dgn yana.mungkin result Upsr kami berbeza.aku dan nurul dapat kelas  1TP3 dan yana dapat kelas 1 TP5.okayy jugakk lahh gud luck untuk die.tapi wlaupun kami tak dapat satu kelas,tpi time rehat kami akan rehat bersama.

korang kena tahu,budak2 yg baru nak naik nih,belum kenal dunia sangatt.so,kalau boleh semua nak try,semua nak jadi.Hhuhu.so,korg tak payah pelikk lah kalau dengar2 budak perempuan 14 tahun ditangkap ketika melakukan hubungan seks.korang jgn fikir lain tau,insyaAllah selagi aku ber binti kan En Azan bin Daim.aku akan elak dan jauhkan dari perbuatan begitu.sebab risikonya teramat amat teruk akan aku terima.ayah aku garang okayyy.

bersambung ke entry seterusnya.peace(Y)

No comments: