wordless wednesday?

                         assalamualaikum Pictures, Images and Photos

Hai korg semua,ok sekarang nih aku sungguh busan kerana ape ek?hm memang aku bosan dok terperap dalam rumah,nak pergi jejalan ayah sibuk kerja.ok tk boleh nak kacau.duduk rumah melayan adik aku si addin yang superNAKAL.sumpah memang nakal yg amat.dah naik sakit mulut aku nih.tekak pun kadang2 sakit.hihihi.

Oleh kerana aku busan dan tak tahu nak buatpe,aku pun dok lah stalker usha2 belog orang yg cun2,cute.hihi.bace2 belog,dan kadang2 aku dapat gak inspirasi untuk update dan upgrade aku punye blog ni.walaupun masih tak cntik dan hebat macam dorg tapi aku bangga dengan diri aku sendiri,berikan tepukan yg gemuruh.pewwwwwiitttt.huhu.

oke sebenarnya aku pun barulah tahu*lambat.hee.aku baru je tahu tentang Wordless Wednesday.aku rase memang warge2 yg suka dan famous berblog je kott tahu tentang ni.=='malu aku ketinggalan zaman
*alaaaa aku bukan baru je tahu,cume malas nak amik tahu dari dulu.ahaha,sedapkan hati.

oke meh aku tunjukkan ape tuh WW;)

            

hah kan sesuai lah untuk kite2 yg terlalu rajin nak update sampai taktau nak kate dan tulis ape.huhu name pun Wordless kan,cume aku pelik kenapa mesti hari Wednesday?kenapa tak saturday?


ok,byeeeee=.=

No comments: