Muhammad Alif darwish bin mohd khairi;)

assalamualaikum mohammad hairee zan;)dan semua.siapakah pemilik nama yg cantik diatas tu?oke dialah ahli terbaru untuk keluarga aku.cicit kepada allahyarham Mad Deris bin mohd yusoff,kan best kalau atok ade mesti die happy sangt2.bertabah lagi lah cucu lelaki die.oke keluarga belah mak aku memang dimenangi oleh kaum adam.kaum2 hawa hanya ade beberapa je.sedih-.-oke alif ialah hasil perkawinan akak dgn abg khairi.aku pun tak sure sgt berapa haribulan die melahirkan alif,tapi yg penting dalam minggu ni jugak.

so,haritu aku g laa melawat alif yg comel tuh

hah nilah die empunya nama diatas,comel kan die.*tidow je=='

yang ni memang tak boleh blah,alif tidow dgn mulut ternganga.hihi.klakar tengokkan.paklong die yg sengal nak letakkan tongkat kat dagu die.huhu


oke yang ni lagi terang dan dekat sikit,tengok mulut alif yg comel tu terbuka;)muaaahhhh:*



tengok muka aku yg macam dalam pantang.ohhh bukan2 saya belum berkahwin lagi.-.-




oke sekian itu sajelah yg aku boleh kenalkan aliff kat korg:)nanti2 aku cari dan update lg ya pasal si kecik ni.
byee

No comments: